Szanowni Rodzice,

  1. Cała dokumentacja związana z żywieniem będzie ewidencjonowana w ramach Gdańskiej Platformy Edukacyjnej, a zatem konieczne jest podpisanie indywidualnej umowy o korzystanie z obiadów w SP nr 81. Umowę należy podpisać w formie papierowej (wzór umowy do pobrania ze strony www.sp81.edu.gdansk.pl w zakładce Dla rodziców).
  2. Wpłat należy dokonywać do dziesiątego dnia każdego miesiąca na indywidulany rachunek bankowy, który zostanie dla Państwa wygenerowany po złożeniu umowy.
  3. Obiad składa się z zupy, drugiego dania. Nie ma możliwości zamówienia dań oddzielnie, np. samej zupy.
  4. Wszystkie posiłki przygotowywane są na miejscu przez pracowników szkoły.
  5. Opłata za jeden posiłek wynosi 5zł.
  6. Nieobecność ucznia na obiadach należy zgłaszać przez aplikację iOpłaty lub stronę internetową iOpłaty, do godziny 12 w dniu roboczym poprzedzającym nieobecność. W razie awarii systemu, nieobecność można zgłaszać telefonicznie lub mailowo do intendenta (tel. 58 552 70 31 wew. 202, e-mail: m.szczepkowska@sp81.edugdansk.pl). Wszystkie nieobecności zgłoszone z zachowaniem powyższego terminu będą odliczane od wpłaty za następny miesiąc. Wyjątek stanowi miesiąc grudzień - odpisy za ten miesiąc będą odliczane w bieżącym miesiącu. Nieobecności niezgłoszone lub zgłoszone po terminie nie będą odliczane.