Co trzeba zrobić?

  1. Każdy uczeń, który chce wziąć udział w konkursie musi samodzielnie zarejestrować się na platformie, mcourser.pl
  2. Należy odpowiednio wypełnić formularz i wybrać typ konta (uczeń).
  3. Po prawidłowej rejestracji i aktywowaniu konta (kliknięcie na link w podanej przez ucznia podczas  rejestracji poczcie email)  można się już zalogować na swoje konto.
  4. Następnie należy dołączyć na platformie do swojej szkoły wykonując następujące kroki:
  • wybierz zakładkę Moja szkoła, a później opcje Dołącz do szkoły, którą należy wybrać z listy (wpisując jej nazwę w adekwatnym polu),
  • następnie wybierz Dołącz przy nazwie naszej szkoły (Szkoła Podstawowa nr 81 w Gdańsku),
  • Twoje zgłoszenie zostanie wysłane do administratora szkoły i otrzymasz powiadomienie drogą mailową o jego zatwierdzeniu,
  • rejestracja na platformie mcourser do konkursu trwa do 8.11.2018 roku (termin ten podyktowany jest odpowiednim zorganizowaniem ilości miejsc przy komputerach),
  • ponadto należy dostarczyć do Pana Mirosława Miklikowskiego kartkę z nazwą użytkownika, imieniem, nazwiskiem i  klasą  ucznia oraz zgodę na udział w konkursie podpisaną przez rodzica.
  • Ogłoszenie wyników konkursu – grudzień 2018r.

 

Harmonogram konkursu

 

14 listopada 2018                  12:00-13:00                Junior              VII-VIII klasy

15 listopada                           12:00-13:00                Benjamin        IV-VI klasy